Skip til primært indhold

Bland-Selv-Klinik 2024

... mens du venter

Du vil i løbet af maj modtage besked om, hvilke afdelinger du kan glæde dig til at besøge.

Såfremt du bliver forhindret i at deltage, er det vigtigt, at du giver os besked hurtigst muligt.

Så kan pladsen gå videre til en på ventelisten :)

Har du lyst til at blive klogere på Sygehus Sønderjylland, så find os på de sociale medier - vi har fx vores egen YouTube-kanal med korte film fra forskellige afdelinger.

Er du særligt interesseret i hjertesygdomme, så skulle du tage at følge Simon på hans Instagram-profil "cardiologycasesdk". Simon er til daglig afdelingslæge i vores afdeling for Hjertesygdomme og så har han førnævnte profil på Instagram, hvor han laver opslag, storys, reels og quizzer. Lige nu har han 159.000 følgere. Til sammenligning har musiker Thomas Helmig 117.000 og Lars Løkke Rasmussen 102.000 følgere.

Følg sygehuset på sociale medier

Facebook: Gå til Sygehus Sønderjyllands side på Facebook  LinkedIn: Gå til Sygehus Sønderjyllands side på LinkedIn  Instagram: Gå til Sygehus Sønderjyllands side på Instagram  YouTube: Gå til Sygehus Sønderjyllands kanal på YouTube

APPFWU02V